Gwarancja zadowolenia

CEWE FOTOKSIĄŻKA Gwarancja zadowolenia
Szanowna Klientko, Szanowny Kliencie.

Twoje zadowolenie to podstawa naszej działalności. Dlatego dbamy, aby każda otrzymana przez Ciebie CEWE FOTOKSIĄŻKA w pełni spełniała Twoje oczekiwania.

Nasz Dział Obsługi Klienta jest dyspozycyjny 7 dni w tygodniu, od godziny 9.00 do 22.00 (w niedzielę od 10.00 do 22.00). Odpoczywamy tylko w dni wolne ustawowo od pracy, ale zawsze można zostawić nam wiadomość mailową, na którą odpowiemy, kiedy tylko wrócimy do biura. Jeśli masz jakiekolwiek pytania, czekamy na kontakt:

e-mail:fotouslugi@cewe.pl

telefon: 77 406 31 83

Jeśli klient jest szczęśliwy, to my tym bardziej. Dlatego stworzyliśmy Gwarancję Zadowolenia.

Nasi zadowoleni klienci

Gwarancja zadowolenia

Jak działa Gwarancja Zadowolenia?

W przypadku, gdy dostarczona CEWE FOTOKSIĄŻKA nie spełniła Twoich oczekiwań, możesz się do nas zgłosić i przekazać swoje uwagi. Masz na to aż 30 dni kalendarzowych od momentu złożenia zamówienia. Po podaniu powodu swojego niezadowolenia, na pewno znajdziemy satysfakcjonujące Cię rozwiązanie. Możemy np. wykonać zamówienie ponownie (bezpłatnie) lub zwrócić Ci pieniądze na podstawie faktury/paragonu.

Kiedy obowiązuje Gwarancja Zadowolenia?

Obowiązuje zawsze i każdego naszego klienta. Gwarantujemy wyprodukowanie i dostawę najwyższej jakości produktów wolnych od wad.
Chcemy, aby CEWE FOTOKSIĄŻKA satysfakcjonowała Cię w 100%, dlatego jeśli mimo prawidłowego użytkowania produktu pojawią się jakieś wady po upływie 30 dni, wciąż możesz nam to zgłosić, na pewno pomożemy.

Kundenstimmen

telefon

Dział Obsługi Klienta

E-Mail

Zadzwoń już teraz:

Od poniedziałku do niedzieli:

Pn. - pt: 9:00 - 22:00

Sb. - nd: 10:00 - 22:00

**za wyjątkiem dni świątecznych

Napisz do nas:

Jesteśmy po to aby Ci pomóc.

Napisz do nas
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej