W przypadku, gdy dostarczona CEWE FOTOKSIĄŻKA nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz się do nas zgłosić i przekazać Twoje uwagi. Masz na to aż 30 dni kalendarzowych od momentu otrzymania zamówienia. Po podaniu powodu niezadowolenia, na pewno znajdziemy satysfakcjonujące Cię rozwiązanie.
Nasze Biuro Obsługi Klienta jest dyspozycyjne 7 dni w tygodniu, od godziny 9.00 do 22.00 (w sobotę i niedzielę od 10.00 do 22.00). Odpoczywamy tylko w dni wolne ustawowo od pracy, ale zawsze można zostawić nam wiadomość mailową, na którą odpowiemy, kiedy tylko wrócimy do biura.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania, czekamy na kontakt: e-mail:fotouslugi@cewe.pl telefon: 77 406 31 83
Jeśli klient jest szczęśliwy, to my tym bardziej. Dlatego stworzyliśmy Gwarancję Satysfakcji.
Regulamin dostępny jest na stronie https://www.fotouslugi.pl/warunki-realizacji-zlecen.html w rozdziale V. Gwarancja satysfakcji – prawo do wymiany/zwrotu.