100 % Gwarancji Satysfakcji
Pełna satysfakcja lub zwrot pieniędzy
Jeśli otrzymałeś produkt, z którego nie jesteś zadowolony, popełniłeś błąd w projekcie albo znalazłeś literówkę, masz prawo do skorzystania z gwarancji satysfakcji, która umożliwia Ci bezpłatną wymianę produktu na nowy lub zwrot 100% zapłaconej kwoty.
Masz pytania? Skontaktuj się z nami!
Zasady korzystania z gwarancji satysfakcji
Jakie produkty obejmuje gwarancja satysfakcji?
CEWE zawsze stawia na pierwszym miejscu potrzeby i satysfakcję Klientów. Gwarancja satysfakcji obejmuje zatem wszystkie produkty marki CEWE. Jeśli zamówisz więcej niż 3 sztuki CEWE FOTOKSIĄŻKI w jednym zleceniu, gwarancja satysfakcji przestaje obowiązywać. W przypadku dużych zamówień fotoksiążki w jednym zleceniu, zalecamy wykonanie egzemplarza próbnego i dokładne zapoznanie się z produktem przed zamówieniem reszty.
Regulamin
Regulamin dostępny jest na stronie "Warunki realizacji Zleceń" w sekcji 'Procedura reklamacyjna'.
Jakie są możliwości zgłoszenia?
Jeśli otrzymany produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, skontaktuj się z nami telefonicznie: +48 77 406 31 83 lub mailowo: fotouslugi@cewe.pl. Następnie, w przypadku zamówienia dostarczonego uprzednio pod wskazany adres – oferujemy darmowy odbiór produktu przez firmę kurierską. W tym przypadku środki zwracane są na rachunek, z którego opłacono zamówienie. Jeżeli natomiast zlecenie było odbierane w danym punkcie, zwrot produktu oraz środków również następuje w tym punkcie. Po otrzymaniu przesyłki zwrotnej ponownie realizujemy Twoje zamówienie lub zwrócimy Ci pieniądze. W przypadku zwrotu pieniędzy postępujemy zgodnie z naszą procedurą reklamacyjną.
Przez jaki czas obowiązuje?
Gwarancja satysfakcji obowiązuje przez 30 dni liczonych od daty odebrania fotoproduktu przez Klienta. W tym czasie możesz nas poinformować dlaczego nie podoba Ci się produkt i z jakiej formy reklamacji z tytułu gwarancji satysfakcji chcesz skorzystać.
Co przysługuje w ramach gwarancji satysfakcji?
Na podstawie gwarancji satysfakcji Klient może wedle swojego wyboru wnioskować o wymianę fotoproduktu na nowy, z podaniem uzasadnienia, lub złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy wraz z uzasadnieniem.
Protokół reklamacyjny
Pobierz i wypełnij protokół reklamacyjny.